FAQ
[mimebox type="faq" titleFaq="V akom predstihu treba zrealizovať objednávku na eshope?" textFaq="Objednávku je ideálne zadať aspoň 2 pracovné dni pred želaným dátumom doručenia alebo vyzdvihnutia. Zber objednávok na nasledujúci deň sa uzatvára denne o 9:00 ráno. V prípade prekročenia maximálnej výrobnej kapacity môže byť dostupnosť našich výrobkov obmedzená a termíny dodania prispôsobené možnostiam na výrobe.\n\nTIP: v detaile každého produktu zobrazujeme dostupnosť pre jednotlivé spôsoby a miesta doručenia v reálnom čase."][/mimebox]
[mimebox type="faq" titleFaq="Viem si vybrať ľubovoľný dátum doručenia alebo vyzdvihnutia mojej objednávky?" textFaq="Dátum vyzdvihnutia alebo doručenia sa vyberá v košíku, v 2. kroku. Kalendár sa rozbalí po zvolení spôsobu dopravy. Sám systém ponúka dostupné termíny pre zvolené spôsoby doručenia a jednotlivé lokality."][/mimebox]
[mimebox type="faq" titleFaq="Ako sa dozviem, že je moja objednávka pripravená na vyzdvihnutie? Pošlete mi SMS?" textFaq="Nie, SMS ani emaily ohľadom pripravenosti objednávok na vyzdvihnutie neposielame- môžete sa riadiť časom uvedeným v košíku pri výbere spôsobu platby, alebo v časti Doprava a platba na našom eshope. To znamená, že ak ste si vybrali osobný odber u nás na Topoľčianskej 8, objednávka bude pripravená na 10:00. Ak ste si vybrali osobný odber napríklad v Kaviarni Spusta v Šamoríne, tam je uvedený čas vyzdvihnutia od 14:00.\n\nViac o spôsobe dopravy a časoch vyzdvihnutia nájdete na {{https://www.cukrari.sk/doprava-a-platba/doprava-a-platba/|/doprava-a-platba/doprava-a-platba/}}"][/mimebox]
[mimebox type="faq" titleFaq="Robíte aj rozvoz a doručenie na adresu?" textFaq="Áno, objednávky doručujeme v chladiarenskom reťazci, vlastnou flotilou certifikovaných chladiarenských a mraziarenských vozidiel počas pracovných dní v rámci Bratislavy (zóna 1).\n\nObjednávku vieme doručiť aj do blízkeho okolia Bratislavy (zóna 2)- podrobnosti nájdete v časti Doprava a platba, alebo sa informujte prostredníctvom emailu {{cukrari@cukrari.sk|mailto:cukrari@cukrari.sk}}. "][/mimebox]
[mimebox type="faq" titleFaq="Doručujete objednávky aj cez víkendy?" textFaq="Nie, služba doručenie na adresu je dostupná len počas pracovných dní v zmysle dostupných termínov na stránke. Objednávky na víkend si môžete vyzdvihnúť prostredníctvom osobného odberu v sieti našich odberných miest. V prípade individuálnej cenovej ponuky na víkendové doručenie (napr. na svadbu) nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom emailu {{cukrari@cukrari.sk|mailto:cukrari@cukrari.sk}}.\n\nViac o možnostiach dopravy nájdete na {{https://www.cukrari.sk/doprava-a-platba/doprava-a-platba/|/doprava-a-platba/doprava-a-platba/}}"][/mimebox]
[mimebox type="faq" titleFaq="Kedy môžem očakávať doručenie torty? Potrebujem ju už ráno/dopoludnia" textFaq="ponúkame dve varianty doručenia:\n1. s garanciou času doručenia do 10:00 za poplatok 11,99€\n2. bez garancie času doručenia, štandardne doručujeme v časovom okne od 10:00 do 16:00 za poplatok 6€.\nViac o možnostiach dopravy nájdete na {{https://www.cukrari.sk/doprava-a-platba/doprava-a-platba/|/doprava-a-platba/doprava-a-platba/}}"][/mimebox]
[mimebox type="faq" titleFaq="Potrebujem aby bola torta nakrájaná, dá sa to?" textFaq="Pri každom produkte, ktorý je možné krájať, je táto možnosť dostupná (za poplatok)"][/mimebox]
[mimebox type="faq" titleFaq="Akým spôsobom môžem zaplatiť za objednávku na eshope?" textFaq="Pri objednávke cez eshop je možná iba online platba- platba kartou alebo prevodom prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány. Ak si objednáte osobne, telefonicky alebo emailom, možná je iba platba v hotovosti pri vyzdvihnutí/doručení objednávky"][/mimebox]
[mimebox type="faq" titleFaq="Máte na odbernom mieste na Topoľčianskej 8 k dispozícii aj celé, nekrájané torty?" textFaq="Celé torty je potrebné dopredu objednať. Na odbernom mieste máme k dispozícii iba nakrájané rezy. V prípade, že máme tortu navyše, alebo niekto na poslednú chvíľu zrušil objednávku, informujeme o tom na našich sociálnych sieťach"][/mimebox]
[mimebox type="faq" titleFaq="Môžem si na eshope vyskladať vlastný mix?" textFaq="Cez eshop sa žiaľ dajú objednať iba dopredu nakombinované mixy z kategórie “Mix torty” (-ich zloženie je pevne dané). Z vybraných druhov moderných toriet a cheesecakes sa dajú objednať a teda kombinovať polovice (6ks). Vlastný mix si môžete prísť kedykoľvek nakombinovať k nám na Topoľčiansku 8, podľa aktuálnej ponuky."][/mimebox]
[mimebox type="faq" titleFaq="Viete pripraviť aj iné torty ako máme na eshope? Napríklad s fondánom?" textFaq="Vzhľadom na to, že sa v našej výrobe snažíme používať čo najzdravšie a najčerstvejšie suroviny, s fondánom, marcipánom, ani podobnými surovinami nepracujeme. V prípade záujmu vieme pripraviť aj iné torty ako na eshope (iný rozmer, iná plnka), no vždy vychádzame z našej aktuálnej ponuky. Torty zdobíme najčastejšie čerstvým ovocím, prípadne vám radi vyrobíme jedlú oblátku s ľubovoľným motívom"][/mimebox]
[mimebox type="faq" titleFaq="Kde zistím akú máte aktuálne ponuku vo vitrínke na Topoľčianskej 8? Mávate v ponuke aj Mini zákusky?" textFaq="Mini zákusky na odbernom mieste v ponuke nemávame, je teda nutné si ich objednať dopredu. Naša ponuka sa niekoľkokrát denne mení, a preto vám ohľadom aktuálne dostupných koláčikov a prípadnej rezervácie radi pomôžeme na čísle 02/202 88 202."][/mimebox]
[mimebox type="faq" titleFaq="Zabezpečujete zákusky aj na svadby? Aký je postup?" textFaq="Áno, venujeme sa aj svadobným tortám a zákuskom. Svadobné objednávky je potrebné hlásiť minimálne 3 týždne dopredu. Dopyt treba poslať na email {{cukrari@cukrari.sk|mailto:cukrari@cukrari.sk}}, a zahrnúť všetky dôležité informácie: kde a kedy sa svadba koná, pre koľko ľudí má byť svadobná torta a ako má vyzerať (fotky ako inšpirácia sú vítané), aké počty zákuskov z našej eshop ponuky si k nej prosíte,..."][/mimebox]
[mimebox type="faq" titleFaq="Mám gastro prevádzku a rád by som zaradil vaše výrobky do ponuky, ako mám postupovať?" textFaq="Prvým krokom je zaslanie dopytu na email {{cukrari@cukrari.sk|mailto:cukrari@cukrari.sk}}. Dôležité je spomenúť názov prevádzky, kde sa prevádzka nachádza a samozrejme kontakt na vás. Ohľadom dopytu vás budeme v dohľadnej dobe kontaktovať."][/mimebox]
[mimebox type="faq" titleFaq="Mám striktne bezlepkovú diétu a alergické reakcie na lepok, môžem jesť vaše torty?" textFaq="Portfólio je otestované na prítomnosť lepku- pokiaľ si zákazník vyberá z kategórie Bezlepkové torty resp. s tagom bez lepku, nemusí mať obavu."][/mimebox]
[mimebox type="faq" titleFaq="Urobil/a som si objednávku online, no nepodarilo sa mi zaplatiť- čo mám robiť?" textFaq="Ak ste na email obdržali potvrdenie prijatej objednávky, vašu objednávku sme v poriadku prijali a nemusíte si teda robiť novú. Ohľadne dodatočnej platby vás budeme sami kontaktovať na tel. čísle zadanom v objednávke (v prípade víkendu vás budeme kontaktovať najbližší pracovný deň)."][/mimebox]
[mimebox type="faq" titleFaq="Objednal/a som si polovicu bezlepkovej torty a polovicu torty, ktorá obsahuje lepok- ako budú zabalené?" textFaq="Aby sme predišli kontaminácii bezlepkovej torty, takúto objednávku vám zabalíme oddelene- do dvoch krabíc."][/mimebox]
